okolina

Dnevnik sudionika dešifrirao je volonter iz Mreže

Sadržaj:

Video: II SVJETSKI RAT U BOJI, Britanija U Zalivu, Epizoda 3., Dokumentarni Film Sa Prijevodom 2024, Srpanj

Anonim

Čitati tuđe dnevnike je ružno. Međutim, što ako dnevnik pripada djedu koji je živio tijekom Drugog svjetskog rata? Naravno, pročitajte!

Jedan od korisnika Mreže izvijestio je da je pronašao djedov dnevnik i želio bi ga pročitati, no problem je što je dnevnik napisan u transkriptima, što unuk, naravno, ne posjeduje.

Na krik je odgovorio dobrovoljac, koji malo razumije transkript, ali se ne bavi prijevodima na ovom području. Upoznao se s fotografijama dnevnika, ali nije žurio da pomogne korisniku i izjavio da je prevođenje rukopisa teško, lakše čitati i malo razumjeti romane ili vjerske tekstove napisane u ovom obliku, a dešifriranje rukopisa oduzelo bi puno vremena i truda.

Što je bilo u dnevniku?

Sudeći prema malom fragmentu dnevnika koji objavljujemo u nastavku, čovjek u njemu govori o svom životu dok je bio u vojsci. O tome čime se hrani, što vojska radi, kakvi se odnosi razvijaju u timu, kakve se manipulacije događaju. Ulomak dnevnika ipak je preveo taj volonter koji je odgovarao na poruku korisnika.

9.4.91. - srijeda

To se odnosi na 9. travnja 1941. godine.

S lijeve strane […] 5:30 tramvaj je vozio […] do skladišta oružja. Došao u 8:00. Demontirali su svu odjeću, osim cipela i kaputa. Položio je najmanje 20 soba za razne ispite. Ispiti su završili oko 10:00. […] Prošao je okulist, ENT. [Bilo je potrebno … papir i stvari … u alkoholu i … u pamuku]. Nekima je možda uskraćena zbog postojećih bolesti, ali liječnik ih je pitao žele li se pridružiti vojsci. Ako su rekli da, odobrio bi. Nekima će nedostajati čak i ako im je loše vid, ako mogu čitati naočalama. Jedan moj prijatelj uzeo je težinu od preko 38 kilograma. Išli smo od 10 do 4 s [… našim ručkom]. [Imao sam] svoj izbor za [večeru …], drugi su imali samo svinjske kotlete. Sam jeo, večerao sam. Od 620 muškaraca, bilo nas je desetak […], jer smo prošli.

Novi brod za odrasle: alkohol i dobra hrana

Mučena mačja dlaka na plahtama: riješila se po savjetu iskusnog uzgajivača

Žena koja je uspjela šarmirati Leva Bi-2: nove fotografije rockerove supruge

Prije svega ispiti. Moj broj je bio 27. Otišao sam u Camp Grant u 8:30 na IC. Na raspolaganju nam je bio čitav voz. 13 sati stajanja, [… ing] i hodanja jako me umorilo. [Vuksenek] s našom [hrpom], i on je svoju fotografiju imao u […] novinama.

4/10/41 - četvrtak

Navedeno 10. travnja 1941. godine.

Stigao u kamp Grant oko 23:00 sata. Bio je […] ručak s goveđom gulašom, a naši tanjurići bili su napunjeni do kraja. Identificiran je u vojarni B-204, moj krevet je 22. Vrlo udoban. Nisam mogao spavati do 2 sata ujutro. Probudio se u 6:00 ujutro. [Dobio sam tvrtku … budućnost]. Poslano u razred br. 2 na […] testu bilo je 119. od 150 ljudi. Prošao test za regrutiranje [ocjena] u vojsci. Stekao je 45 bodova. Injektirali su [cijepljeni tifus … uvijek] cijepljeni. Zatim su nahranili puretinu.

Za večeru su ostali ostaci. Bilo mi je dopušteno otići prije 23 sata, ali ostao sam pisati pisma. Ruka je malo pogodila od hitaca. Većina bandi otišla je na proslavu u grad, ali morali su pričekati autobus ili pješačiti.

Posada je fotografirala na snimku. Nisu svaki dan takvi putnici

Napravite sami originalni termos izrađen od drveta i epoksidne gline: majstorska klasa

Topla uzgajivačnica s učinkom parketa: upute za brižne vlasnike

11.4.41. - petak

Išao sam danas u crkvu i stajao [… cijelo vrijeme …]. Radio po cijeli dan: oprao, pometao i čistio. Većina je momaka prebačena u različite kasarne. Ostalo nas je samo 5. Oni su otišli u druge kasarne za sanitet. Jaja i tost za doručak. Nisam večerao jer mi crijeva ne rade pravilno. Uzeo je laksativ.

12.4.41. - subota

U našoj su se vojarni pojavili novi ljudi iz Detroita. Pročistio je vojarnu. Malo prošetali. Poslijepodne smo otišli u Rockford i popili nekoliko čaša piva da sjednemo i večeramo. Gledala sam kako ciganka Rose Lee izvodi svoj striptiz. […] U gradu tada […]. Vratio se u….

13.4.41. - nedjelja

10:00 Uskrsna nedjelja. Kišio je cijeli dan. Ostali smo u vojarni. Igrali su karte, osvojio sam 4 dolara. Poslao sam 10 razglednica i jedno pismo.

Djevojčica je u ruci donijela dvije transparentne trake i "smjestila ih" u svom dvorištu

Kako pravilno nositi masku: liječnici su objasnili zašto brada može ometati

Palačinke za usta: recept od Victoria Boni

14.441. - ponedjeljak

Grant je napustio kamp iz Shelby Campa 10:10. Stigao […] u 17:00 da preuzme teret […]. Došao u St. Louis u 20:00 sati. Spavao je u gornjem krevetu. Noću prolazio kroz Kentucky i Missouri. Probudio se u Tennesseeju. Vrlo brdovita Mississippi, vrlo šumovita, puno pilana. Puno [čekova] uz željeznicu. Stigao u Shelbyjev kamp u 15:15.

15.451. - utorak

Trajalo je 29 sati. Hrana u vlaku bila je vrlo loša zbog neke vrste greške. Konzervirani kukuruz, govedina, džem, pivo i [kava]. U vlaku smo samo gledali krajolike. Prava pretraga bila je u Shelbyjevom kampu. Grupa je svirala i kamioni su nas doveli do naše tvrtke. Dostavljeno tvrtki klirinškoj tvrtki.

Našu tvrtku čine muškarci iz Wisconsina i Michigan-a. Vrlo malo iz Illinoisa. Večerova govedina večera. [Premješten] u šator. 16 kvadratnih mjesta za spavanje.

16.4.41. - srijeda

Palačinke za doručak, govedina za večeru, šunka na kosti za večeru. Prikazana taktika i kratka šetnja. U popodnevnim satima nasipajte sod. Bila je to dobra mala vježba. Vozio sam se s jednog kraja logora na drugi u vojnom kamionu.

Na majstorskom tečaju naučio sam kuhati tanke heljdine palačinke s kvascem

Zašto je učenje klizanja u 39. godini bila najbolja odluka u mom životu

Stanove 1920-ih u blizini Sydneya neće biti lako naći čak ni tragačima

17.4.41. - četvrtak

Normalni marš i vježbanje. Zobena kaša za doručak, govedina i [pivo] za večeru. Cijeli dan kopaju rovove.

18.441. - petak

Čuli su za vojnu ljubaznost. Pozdrav [upute]. Jaja i slanina za doručak. Pregled nogu. […] Dali su ribu za večeru. Napravio puno lopata popodne. Popili smo 3 limenke piva […].

19.4.41. - subota

[…] ujutro. Inspekcija od strane majora u […]. Vrlo malo posla popodne. Sva naša odjeća bila je provjerena. Jaja za doručak. Šunka za ručak i prvo pojede sirovi celer. Šunka na kosti za večeru. Popili smo 2 limenke piva. [… i papir].